Gkces09 Kızlaaarr 36+6 haftalık olduk resmen ayağa kalkınca yürüyemiyorum karnım patlayacak gibi oluyor belimde ağrıyor bu durumda olan var mıı? Normal midir?
ZZeynepP1903 Aynıyız canım seninle bende de var o durum özellikle sol bacagımı zor cekıyorum agrıyo baya
Gkces09 ZZeynepP1903 ayy ben de aynıyım resmen acı çekerek yürüyorum gece de ağrıdan uyuyamıyorum artık son zamanlar ondan galiba 😐
Gkces09 ZZeynepP1903 benim de öyleydi son birkaç gündür sürekli olmaya başladı bacaklarım sızlıyor resmen ne yatabiliyorum ne yürüyebiliyorum çok değişik 😐
Maaaile 36+2yim terligi giymek için bile ayağımı kaldiramiyorum bazen. Bide kızım var,bide lekem geldi,bide ciğer gelistirici yapildi,bide doktor dinlenmek lazım dedi. Bide bide bideeee doğurmak istiyooomm 😤😤😤
Gkces09 Maaaile benim de erken doğum riskim vardı 29 haftadan beri çok zorrr sürekli yatmaktan varis oldu
Gkces09 ZZeynepP1903 amin canım bizimle beraber hamile olan bütün herkese Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲
emelsena Gkces09 nst de mi sancı çıkıyor senin? Benim ara ara yalancı sancılarım oluyor. Bazen doğumum mu başlıyor acaba diyorum ama 🥺 bide sanki bugün çok hareket etmedi bebeğim bide alt tarafta hıçkırığını hissediyorum acaba döndü mü aşağıya
Gkces09 emelsena evet ben ne zamn nst girsen sancı çıkıyor mutlaka 😐 ayy o bana da oluyor resmen taa aşağıda hıçkırıyor ben de diyorum döndü mi acaba diye sönüp dönmediğini nasıl anlıyoruz acaba 🤔
emelsena Gkces09 ben göbeğimin sol tarafında böyle çıkıntı hissediyordum o kafasıydı. Ama bugünden beri çok hissetmedim aşağıya mı indi naptı 😂 genelde aşağıda hıçkırık hissedince anlıyolarmış ama tam bilmiyorum çok tecrübesizim 🌝
Jeiidmmso 38/3 olduk hala tık yok 37 hafta çok kasık ağrılarım vardı hepsi uçtu giti kanala bile girmedi daha bebişim
Gkces09 emelsena ayy ben sağ tarafta hissediyorum 😀 benimde ilk gebelik olduğu için hiçbir bilgim yok yaşayarak tecrübe edeceğiz artık 😀