fenperest 38+2 den bildiriyorum arkadaslarim. Bebegim karnimda titrer gibi ard arda hareketler, kipirtilar yapiyor. Sizinkiler de de varmi boyle degisik seyler ? Her hareketi beni endiselendirir oldu artik😞
secoz fenperest evet vardı telefon titreşimi gibi aynı şeyden mi bahsediyoruz eğer öyleyse kordonla oynuyormuş o zaman. ☺️
Ozlem2206 fenperest tuhaf değil ki gayet normal biz 30 haftalığız seyrime gibi titreme gibi yapıyor nası yaptığını bende çözemiyorum😂 böyle kayma gibi hareketler yapıyor içim bi hoş oluyor bazen tırnaklarıyla çiziyor sanki artık hareketleri can yakmaya başladı ☺️
Suzanne Canım bilmiyorum aynısı mı ama ablam yeğenim için diyordu ki sanki karnımda titreme nöbeti geçiriyor gibi böyle 4 5 saniye titriyor derdi gerçekten doğduğunda öyle yapıyordu vücudunu titretiyordu doktor büyüdüğü için oluyor dedi zaten 2-3 aylıkken geçti o hareketler