Canbebik 28 haftalığız, hep devlet hastanesine gidiyorduk, bugün özele gittim 1 böbrekte büyüme var dendi, çok mutsuzum,ağlıyorum, sizinde başınıza geldi mi 🙏🏻Çevrenizden duyumlarınız var mı? Düzelir mi ‼️ bilgisi olanlardan msj bekliyorum LÜTFEN 🙏🏻😭
Sinemmmmm58 Canbebik bana da oyle dediler sag bobregi soldan buyuktu ve buyume devam ediyo dediler ozele.gittim korkma bu normal dedi ama devlete gore cok kotu bi durum sakin korkmayin insallah saglikli olur benim kizima %90 down sendromlu falan da dediler ama simdi cok sukur saglikli siz kendinizi hic uzmeyin icinizi ferah tutun ve duanizi eksik etmeyin ❤❤
Sultanesat Canbebik korkma canım benimde abimin oğlunun böbreklerinde büyüme vardı ve doğumdan sonra şükür düzeldi
biruykusuzanne Canbebik canım benim hiç boşuna ağlama merak etme geçiyor. Benim oğlumda da hamileyken fark edildi. Doğumdan sonra 2 ayda bir düzenli kontrole gittik kendiliğinden geçti ilaç bile kullanmadık korkma yani erkek bebeklerde sıklıkla olabiliyor için rahat olsun 🌼
Canbebik Deletedmom5545 merhaba , evet erkek bebek ’’ sol renal pelvis 13.7 mm’’ dedi. Sizin bilginiz var mı 😭
rumyly Bende 25. Haftadayım 1 ay önce aynı teşhis konuldu ama 2 doktorda hamilelik sonrası düzelir dediler bebek idrar kanallarına baskı yaptığı için böbrek şişiyormuş korkulacak birşey yok yani :)
Canbebik rumyly ben çok korkuyorum 😭 , belki erken doğum olabilir filan dedi doktor, doğum sonrasında ameliyat olabilir dedi çok korkuyorum 😭
Deletedmom5545 Canbebik benimde erkek 28. Hafta da 8 mm Doktorum 15 olana kadar sorun yok dedi Üzülmeyin stres yapmayın çünkü bazen büyümesi duruyor İnşallah sizinde öyle olur Doktorum erkek bebeklerin genelinde olduğunu söyledi Doğduktan sonra 40 ı çıksın sünnet ettirin geçer sakın üzülme hamileliğin keyfini çıkar çoğu kişide olan Bi şey dedi
Canbebik Deletedmom5545 bana hiç öyle birşey söylemedi 😭 erken doğum olabilir dedi, bebek doğduktan sonra ameliyat olabilir dedi 😭 ağlıyorum bebekte huzursuz oldu karnımda 😭 benim bebeğiminki senin bebeğinin böbreğinden baya fazla büyükmüş 😭 😭 Bebeklerimize şifa versin RABBİM 🤲🏻
OsmanEge_12 Canbebik sakın korkma bence hamileliğini zehir etme kendine evladını da huzursuz etme üzülüpte 31 haftalık benimki de erkek ve bizde de var böbrek genişlemesi doktor hiçbir sıkıntı olmuycağını söyledi bugün kontrolüm vardı genişleme durmuş dedi normal herşeyi dedi ve erkek çocukların genelinde oluyormuş o tatlı canını sıkma yani canım 💙♥️🥰
Sultanesat Canbebik tam büyüme çok artarsa aliolar çünkü benim yigenimdede öle olmuştu büyüme arttığı için sezeryanla alındı sanırım yanlış hatırlamıyorsam 37 haftalıkken alındı ve doğumdan sonra dediğim gibi duzeldi tabi doğumdan sonra biz sürekli götürdük özel hastaneye şimdi valla 3 sınıfa gidiyor turp gibi masallah
Sinemmmmm58 Canbebik sana yemin ederim bak bende suan 20 haftalik hamileyim 2. Ye agriyla gittim hic bakmadilar bile ve bana dedigi dusuk riskin var oldu ama hic bakmadi fitil verdi.gonderdi ben artik doktorlar ne derse desin inanmiyorum ve sadece o doktorun lafina bakmiyorum sizde oyle yapin eger cok tedirgin olduysaniz bi baska doktora basvurun ister devlet ister ozel hangisine durumunuz varsa ❤ ama bebeginizi dusunun ve kendinizi uzmeyin
emeell Canbebik 15 olana kadar sorun edilmiyor diye biliyorum genelde erkek bebekte oluyor idrar biriktirme nedeni ile, doğum sonrası erkenden sünnet edilince bir şeyleri kalmıyor sorun etmeyin , ama sınıra ulaşırsa ne olur onu bilemiyorum bence kafaya takmayın
Canbebik Sinemmmmm58 ben devlete gittim hep ama farketmediler herşey normal dediler, bugün ilk defa özele gittim, ve böbreğinin büyük olduğunu öğrendim, yeni öğrendiğim için çok üzülüyorum engel olamıyorum kendime ağlıyorum 😭😭
Canbebik OsmanEge_12 yeni öğrendim kendime engel olamıyorum şuan ağlamaktan başka yaptığım birşey yok 😭 ama benimki baya büyük sizinki kaç mm acaba biliyor musunuz ? Benimki 28 haftalık 13,7 mm şuan. Başka bir arkadaşta 15 sorun olur demiş benimki 15 mm ye çok yakın 😭
Canbebik Sinemmmmm58 aynen canım bende başka doktorlara gideceğim, ama ultrasonda da 2 böbrek arasındaki farkı gördüm bariz ortadaydı birisi diğerinden fazlaca büyüktü 😭
Sinemmmmm58 Canbebik ama bebeginizi de strese sokuyosunuz suan bunu ne bebeginize ne kendinize yapmayin ❤ bi baska doktor yine gidin anlatin durumunuzu bide detayliya girdinizmi
Canbebik Sultanesat MaşaALLAH yeğeninize 🙏🏻 Umarım sorun olmaz benimde iyileşir bebeğim 🙏🏻 Doğmadan iyileşir inşaALLAH 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Bütün bebekler 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Canbebik Sinemmmmm58 canım devlette sorun görmedikleri için detaylıya hiç girmedim. Doktorum önermemişti, Bugün yüzünü görelim nasıl kime benziyor diye gittik eşimle, mutlu mutlu, ama bu haberi alınca mahvoldum 😭 RABBİM daha beterinden korusun buna şükür herzaman 🤲🏻🙏🏻
OsmanEge_12 Canbebik 11mm di biri diğeri 9 mm di cnm ama bugün doktor genişleme durmuş biri 7 mm diğeri 6 mm dedi
Ozlemela1 Sizi üzmek istemem ama bende de vardı 35 haftaya kadar zor dayandım doğum yaptım şuan 2.ye hamileyim çok sancılarım var erken doğum olmasın diye Progestan iğne kullanıyorum inşallah ise yarar
Canbebik Ozlemela1 ALLAH yardımcın olsun canım, peki şuan nasıl böbrek büyümesi olan bebeğiniz geçti mi?
Canbebik OsmanEge_12 senin bebeğininkide benimkine nazaran küçükmüş benimki 13,7 mm umarım benimkide küçülür 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Sultanesat Canbebik insalalh canım sıkma canını bebeğini düşün sen uzulunce biliosun bebekler hissediyor ne kadar mutlu olursan bebeğinde o kadar güçlü ve mutlu olur