aysnrkrccc valla çok zor sonradan ben ilk gebeliğimde 33 haftalıkken herşeyi mavi almışım kızın olacak dedi nasıl hocam dedim ben bu haftaya kadar erkek diye geldim dedim sonra iki hafta sonra konstrole çağırdı erkekmis dedi ama o aldıklarını düşününce iki haftam zehir geçti şimdi belli değil yan duruyie ama son aya kadar beklicem gösterse de😂