Umudayolculuk36 Merhabalar lohusayım bitince misafirlerim olacak annemle kayınvalideme yaptırmak istiyorum ne öneririsiniz tarifleri ile 🥰
MerveeD Umudayolculuk36 kayınvalıdem peynirli ve sade poğaça yağıp koyuyor fırında ısıtıyor bır mısafr gelınce yumşacık oluyor
ezgi0901 Umudayolculuk36 börek olabilir canım buzluktan çıkardığın gibi eritmeden fırına atsan da çok güzel oluyor
PrensesFiona Umudayolculuk36 Bu da güzel oluyor. Bebekli biri için bir börek bi kurabiye gayet yeterli bence canım. Hee bir mozaik pasta yapabilirsiniz. O da çok kurtarıcı olur.
Umudayolculuk36 MerveeD mayalı mı yapıyor acaba ben mayasız yaptım kıtır oldu belli oldu buzluk olduğu anlaşılsın istemem 😂😂
Sevaa02 Bende börek ve sarma yapıp koydum biraz da gözleme. misafiri geçtim elimin altında hazır olsun yemek yapmaya uğraşamazsam çıkarır çıkarır yeriz dedim
Meryu Umudayolculuk36 portakallı kurabiye, atom kurabiye, mahlepli kurabiye. İster pişir at ister çiğ hamuru at çıkar yap