Elifyunus1 Merhaba herkes bebeğinin cinsiyetini kaçıncı haftada öğrendi ben 13.haftamdayım akşam gideceğim ama bilmiyorum öğrenebilir miyim
zeynepdurunun_annesi Elifyunus1 gösterirse öğrenirsiniz 12. hafta %80 erkek dendi bize. Bi de pipisini gördük 😂😂
Tubadgn_ 1Prens_annesiii b 1Prens_annesiii bende bugün 13 haftalık oldum doktora gittim kıza benziyor dedi ama emin değilim dedi sizce Buda değişebilir mi bi kızım bar birde oğlum olmasını istiyordum bu hamilelikte hep erkek hissediyordum ama doktor böyle dedi bilmiyorum 😂😂 https://resimyukle.io/g/VFHSVcpKtC
1Prens_annesiii Tubadgn_ hislerine güven canm doktor ve etrafımdakiler kız dese de ben ilk öğrendiğimden itibaren oğlum olacak hssdyrm demiştim öyle oldu 🙈 ne yazık ki ultrason kağıdından hiç bişey anlamıyorum yanlış bişey söylemek istemem 🙄
1Prens_annesiii Tubadgn_ yaz canm bende merak edyrm böyle olunca ama ben dayanamayıp 2 doktor gtmştm ikiside kız demşti doktor olan asıl benm dermişim 😂😂
Tubadgn_ 1Prens_annesiii hahahah aynen ben başka doktora gitmedim 2 3 haftayı beklicem canım bakalım benim hislerim de seninki gibi kuvvetli mi😅😅
1Prens_annesiii Tubadgn_ hadi canım inşallh rabbim gönlündeki nasip etsin hayırlısıyla 🙏 bncede biraz daha sabırla net öğrenmek daha iyi sanırım böyle olunca ben ikinci şokuda oğlum olacağını öğrendiğimde yaşamştm 😊