Aozgek Kuzlar ben bugn aşı oldm 3. Doz ama halsizim kolum zaten ağrıyo onu geçtim de basım dönüyo sizede olmusmuydu
Elif9196 Aozgek canım bugün 3. Günüm aşı oldum boğaz yanması oldu 2 gündür test verdim pozitif çıktım boğaz yanması dışında gayet iyiyim çok şükür 🙏🏻