Esrasavas78 kahvesever__ 10 haftalık hamıleyım ılk gebelıgım korkmuyoda degılım acıkcası ama canımda ıstıyo 😉
kahvesever__ Esrasavas78 birşey olmaz 🙅🏼♀️ bir pakete. Canım her zaman yeme de o sakıncalı sonuçta paketli ürün