sdrsyklkn 39+1 bugün çatı muayenesi oldum. Doktor sonrasında küçük bir lekelenme olabilir dedi. Öğleden sonra lekenmele geldi. Bu nişan mı oluyor kızlar?
MerveNur- sdrsyklkn bunu çok duydum muayeneden sonra lekelenme yaşayan çok varmış ama buna da nişan diyorlar mı onu bilmiyorum ben de merak ettim🤔
De-1997 sdrsyklkn bende bugün çatı muayenesi oldum eve geldiğimde kahverengi leke geldi ama muayene kaynaklı muhtemelen Nisan biraz daha kırmızı oluyormus
cerenmina sdrsyklkn sali günü oldum. Doktorum sali ve çarşamba leke olabilir dedi. Eğer perşembeden sonra gelirse nişan olur dedi.
Sevinc86 sdrsyklkn nisan daha cok kirmizi sümüksü oluyor ve bi geldimi sürekli doguma kadar geliyor artik …
De-1997 sdrsyklkn adet sancisi gibi ara ara ağrılarım oluyor birde belime vuruyor haftaya doğum yapicam zaten muhtemelen gün yaklaştığı için ağrılarım var ama muayene olduğum.icin orasiyla ilgili bi ağrım olmadi
cerenmina sdrsyklkn bizim oğlan 30. Haftasında erken gelmek istedi simdi keyfi yerinde herhalde o kadar muayeneye tık yok