ElifPeker06 yani ben 18 ay once yaptim ama şöyle soyleyim ozel hastane gibi temizligi odasi ilgi alakasi bilgi vermeeleri ilgilenmeleri bizim cok hosumuza gitti suan 2. Ye hamileyim ve yine oraya gidiyorum dogumda takipdr oldugunuz doktor denk gelmeyebiliyor benim yatisimi necati bey yapmisti ama ben 3 gun normal dogum icin yattim 4. Gun zorunlu sezeryan oldum hangi doktor varsa o girdi ama giren tum doktorlar cok iyiydi tatli dilli guler yuzlu tek tek anlattilar anestezi doktoru basimdan ayrilmadi surekli elimi tuttu falan anlatti olanlari ben cok memnun kaldim insallah bu senede oyle olur 🙂❤ aklinizda bi soru varsa sorabilirsiniz