Hapyymami Ben 27. Haftama geldim İnan 15 haftama kadar sürekli mide bulantısı istifra ettim gece gündüz 🤦♀️ Dr priliam kullandım doktorum yazmıştı yatmadan önce iki adet içip yatıyordum ertesi gün aşırı rahatlamaya başladım bi haftanın içinde onu bırakınca mahvoldum bitmesine bile izin vermedim aç kalma çok aç kalmak mahvediyor kraker çorba salata gibi hafif baymayan şeyler tüket uyku hali olacak sürekli çünkü vücut anneliğe hazırlanıyor ve hormon dengesine alışması lazım ilk 3 ay zorlu ama sonrası inanılmaz güzel hele bi haraketlerini hisset 🥰 şimdiden sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip eylesin mevlam 🤲🏻
Meyve tüket bol bol tansiyonun çok düşebilir korkma limonu da tansiyonuna göre kullan çünkü düşük tansiyon sorun olabiliyor bide folik asit desteği yaparsa doktorun muhakkak tüket tavuğu vs haşlama yap kızartma ağır gelir