Kızlar 35+1 haftalık hamileyim bugün kontrole geldim suyum artmış gebelik şekerim var ondan kaynaklı galiba 🤦🏻♀️ sancım çıktı yüksek şekilde ben hissediyorum ama o kadar çok degil kaburgalarım acıyor adet agrısı gibi acıyor sancılar 75 üstünde hep normalde 3 hafta sonra sezeryan olacaktım yatış verdiler rono 30 mg diye bir hap verdiler başına bu tarz birşey gelen sancısı duran var mı çok korkuyorum 😢😢😢