cahillesohbetikestim Eeedaaa neredeyse bir haftadır her gün nane limon ıhlamur içiyorum hastayım hala atlatamadım nane limon ve ıhlamur da sakınca yok
Eeedaaa Benim de öyle canım boğaz ağrısı için içiyorum korktm açıkcası bitki çaylarından dolayı ama bilmiyorum
diamond2635 Eeedaaa iki doktorum var canım ikisi de günde bir fincan bitki çayı içebilirsin demişti.Ben de çok grip oldum ballı ıhlamur içiyordum hep geçmiş olsun 🌸