HappyBabyy Kubra_2323 alttan muayene yaptı diye kanama olmaz. Ben yurt dışındayım 3 ay dolana kadar hep alttan muayene ediyorlar. Kanamanız varsa bu bebekle ve sizle alakalı bir durum. O yüzden doktora gidin. Yada verdiği şeyleri dikkatlice kullanın.
Deletedmom_33 Kubra_2323 kanama varken bende vajinal muayene oldum. Progestan vs vermiştir düzenli kullanım inşallah kesilir
Kubra_2323 HappyBabyy kanama var diye gittim bebeği ve kalp atışını duydu sıkıntı yok dedi 1 hafta önce progesteron iğnesi yapıldı
HappyBabyy Kubra_2323 o zaman bol bol dinlenin bazı kadınlarda böyle oluyormuş çünkü. Dizlerinizin altına yastık koyup yatın. Sağlıkla da kucağınıza alırsınız inşallaah
Kubra_2323 Deletedmom_33 4 doktora gittim biri sadece bir iğne yaptı hiç biri vermedi neden ki düşük tehlikem ve kanamam olmasına rağmen
Kubra_2323 Deletedmom_33 şimdi tekrar gittim kesenin etrafında kanama varmış fitil verdiler bakalım iyi gelir inşallah