Derya2867 Hanımlar 37 haftalık hamileyim yarın akşama çaya misafirlerim gelecek bana kolay yapabileceğim çay yanına birşeyler önerebilir misiniz?
seddkilic05 Derya2867 tencerede kek yapın hem çok kolay hem çok güzel sigara böreği yapın kuruyemiş felan yeter bence
Nazlimom Derya2867 ben a101 den dondurulmuş parmak patates börek aliyorum tadi cok güzel yanına da ıslak kek bi de kısır yapabilirsiniz fazla uğrastırmaz🌸
Seherdmrkl Derya2867 meyveli kek sigara böreği yanına da çerez alın biraz bence yeter. Zaten doğuma az kalmış birşey diyemezler bence çok uğraşmayın
Derya2867 seddkilic05 ayyyyy çikolatalı olanları var tencere kekinin bir de tencerede olunca böyle buğulu hafif ıslak oluyor browni usulü valla teşekkür ederim
Derya2867 Nazlimom o dondurulmuş börekler zaten baya kurtarıcı oluyor kalem börek falan yazıyor üzerinde ve lezzetliler
Derya2867 Mervepera kalem börek var patlıcanlı falan bazı A101 şoklarda oluyor patlıcanlı olanı denemediyseniz tavsiye ederim