simayorunn Kizlar ben 1 buçuk yaşimda kalça çıkığı ameliyatı olmuşum doktor bu yüzden sezeryandan başka doğum yapamazsın dedi daha önce başına gelen var mı acaba
Saliha03 simayorunn Birinden daha duymuştum kalça çıkıklığında normal doğum desteklemiyorlar gerçekten
Fulyaaknk simayorunn Bende 2 yaşında aynı ameliyatı olmuşum ama benim doktorum böyle kesin bir bilgi vermedi ilerleyişe göre karar verilir tabiki hayırlı olan hangisiyse o olsun🙏🏻
simayorunn Saliha03 gittiğim doktor aşırı ilgisiz sezeryan da 1000 TL daha fazla aldığını duydum genelde herkese sezeryan öneriyormus o yüzden ikilemde kalmıştım teşekkür ederim
simayorunn AnnelikHayali ortopedi doktorum platin olmadığı sürece bir sorun olmaz dedi bende de platin yok