Ben 0.50 amh 27 yaşındayım 2 klomen, 2 aşılama, 2 tüp bebek tedavisi gördüm sadece 1 kimyasal oldu, ne zamab düşünmeyi bıraktım kafamı dağıttım o zamab kendiliğinden geldi bebeğim, 28 haftalik hamileyim şu an. Her şey kafa da bitiyor taktikca olmuyir, size tavsiyem kisa bir tatile gidin imkanınız varsa ve kafadan çıkarın