Htcdre 35-2 haftalığım 8 şubata gün verdi bugün doktorum 💕 kilosu 2700 dedi içim bi kıpır kıpır heyecanlıyım 🌸💕
ezgi0901 Htcdre hayırlı olsuuun ☺️ Sezaryen olmasının sebebi nedir peki? Ben de artık belli olsun istiyorum sezaryen olacaksa günü belli olur en azından ama doktor çatı muaynesinden sonra karar vericez dedi o yüzden soruyorum size
De-1997 Htcdre bugün bende 22 ocak için gün aldim haftaya geliyor kızım bende çok heycanliyim.saglikla alalim kucağımıza
Hanife_ Htcdre gözünüz aydın 😀ben de 35+6 yım ay bide ben gün alsam ya bugün kontrolüm vardı 3200 kızım haftaya gün için konuşuruz dedi Dr bı bilsem plan yapcam il dışından annem fln gelcek
MelekAlyaM Htcdre benımde 2 şubattı 38+2 de alınacaktı ama tansıyon dusmuyor mecbur 26 ocakta sezeryan olcam 37+2 de alıncak hem heyecan hem korku hepsı bırbırıne gırdı baş agrım 3 hümdğr geçmiyor
Hanife_ Htcdre inan özel bişe yemiyorum hatta ilk çocuğumdaki özenin yarısını bile göstermiyorum inşallah ultrason doğrudur ilk çocuğumda 35 te 3400 çıkmıştı ama 37 de 3200 doğdu
Suheylamum Genel anestezi ile mi olacaksın canim odaya ayildiktan sonra mi çıkarıyorlar acaba bilen var mı geç uyanıyorsak bebek ozamana kadar ac mi kalıyor
Htcdre Suheylamum canım ben sipinal sezeryan olucam genel bilmiyorum ama zaten siz de odanıza çıkarken uyanmış oluyorsunuz bebekte yanınıza getirilip emziriyorsunuz uzun süre bekleyip aç kalacağını düşünmüyorum