Haticemustafa7 Ben panikatak tedavisi görmüştüm.İlacı bırakmıştım.Hamile kalınca 2.tremesterda tekrar başladı,zirve yaptı.Psikiyatristime tekrar gittim.2.tremesterım çok kötü geçti panikataktan dolayı.20.haftadan sonra ilaç içmeye başladım.Şu an 36+2’deyim.İlacı azalttık.Doğuma kadar tamamen keseceğiz.Psikiyatrist ve kadın doğum doktorunuzun onayıyla içebilirsiniz,onların kararı…