Doktor salı gününe kadar sancım olmazsa suni verebileceğini söyledi. Kendi sancımdan daha mı fazla etkisi olduğunu sorunca öyle bir algı var ama senin hislerinle ilgili bu dedi. Direkt sezeryan olmak da istemiyorum, of bilemedim ne yapacağım ya. Söylediğim herkes de Allah yardımcin olsun diyor direkt, iyice korkuyorum. Hayırlısıyla bı yapabilsem… 39+0 ’im