prenseslerblogg doktorlar 2li tarama testini yapıyorlar hatta bazıları ense kalınlığı ve burna bakarak sonuca göre istiyor ama. Şuan herkese yapılıyormuş ben ikili ve 3lü yaptırdım. Yaşım 25 biyokimyasal yaş riski sınırda çıktı Perinatoloji uzmanına gönderdi orda düşük risk grubundandır diye rapor aldım. Çok sinir bozucu bu testler ihtimalleri ölçüyorlar insanı biraz yıpratıyor. Ben de öyle oldu en azından ancak teşhis testleri değil benim bunu anlamam 2 ay gece gündüz ağlaya ağlaya geçen günlerden sonra oldu 🤦🏻♀️ Yaptırın ancak kendinizi üzmeyin bir çok hastalığa bakılıyor bir şey varsa Allah korusun doğumunuza çocuk doktoru falan da giriliyor ona göre aslında çok önemli ve gerekliymiş ben sonradan anladım kaç haftalıksınız