Kbra1234K Merhabalar 7hfataligim ama doktor geç döllenme demişti geçen hafta gittik kese göründü bu hafta kalp atışını duymamız lazımdı bebek görünmedi böyle olan var mı yardımcı olun 🥲
Zehragniken Kbra1234K Bi arkadaşımın 10. Haftaya kadar görülmemişti canını sıkma. Yolk kesesi falan gözüktü mü?
bluees1207 Kbra1234K 2 hafta daha sabret o zamanda gelişmezse o zaman kürtajı düşünürsün şimdiden canını sıkmamaya çalış herşeyin hayırlısı olsun 😞
Gizemadibellii Kbra1234K ben de oyle oldu vajinal ultrason ile baktiginda bebegi gördü, kalp sesini de duydu
Oznurunannesi Kbra1234K insallah gorunur benimde 6+4 bugun gittim kese var bebek yok 2 gebeligim 4 aylik kizim var
Kbra1234K Zehragniken Onunla ilgili bişey demedi kese çok güzel görünüyor ama içinde bebeği göremedim dedi sadece haftaya veya daha sonra tekrardan gel dedi kürtaj olabilir dedi çok korkuyorum