Mermaid-AA duygularıma tercüman oldunuz vallahi 🥰 bugün Lcwya gittim öyle biraz bakındım beyaz kısa kollu üstünde hiçbir baskı olmayan zıbın 70 lira idi şok oldum vallahi herşey o kadar pahalanmis ki.. ki devir ekonomi devri avantajlı ürün peşinde koşmak zorundayız 🤭olumsuz yorumlara inanın takılmıyorum herkesin özgür iradesi, kaliteli bir zibina 100 lira verip iki ay sonra bidaha kullanmayacağımi bile bile almam bu tarz ucuz ürünlerden üçer tane alırım daha mantıklı 😊 teşekkür ederim canım amin inşallah ♥️