ebegebe canım ikili tarama da orta risk çıktı ben baya üzüldüm bilmediğim için direk öyle olacak zannettim doktorum istersen fetal dna yaptır dedi bende direk ogün verdiği labaratuvar da yaptırdım daha sonra başka bir doktora gittim o içimi rahatlattı sadece olasılık dedi ama iyi yapmışsın dedi 3 lü ve 4 lü taramaya gerek kalmayacak artık yani demem o ki durumun varsa ikili tarama yaptırma direk fetal dna yaptır o kesin sonuç sadece kan veriyorsun sonra bekliyorsun 😊