Amniyotik bant durumunu yaşayan varmı.
Bugün kontorlüm vardı doktorum ultrosyanda bant gibi bsey görüyorum sırtın agrıyomu dedi arada dedi kanamamın olup olmadığını sordu hayır yok dedim. 13 hafta 1 günlük gebeyim bu hafta kesin 2 Li tarama testi yaptır bakalım ozamn dedi . Basına gelen varmı