Gamzeklcaslan Sincan lokman hekim hastanesinde çalışıyor sakın girmeyin tek amacı para kazanmaz hasta sağlığı ile zerre ilgilenmiyor kan sonuçlarıma bile bakmadı özelde yaptırmadım diye tam bir ticarethane
minikportakal Gamzeklcaslan aynen bende 3 defa gittim bıraktım sonra İbrahim alanbaya geçtim Aysun da sürekli tereddütlü konuşuyordu 2 kelime edip beni gönderiyordu düzgün bilgi bile vermiyordu
Blossom Gamzeklcaslan Aynı fikirdeyim. Ben de gebe kalmayı kolaylaştırması için klomen vs bir şey istedim, bir yol göstermesini bekledim. Benimle o kadar sert konuştu ki… 5 dakika durmadım içeride. Aldığı parayı kesinlikle helal etmedim.
dddy Gamzeklcaslan kesinlikle gittiğime bin pişman oldum Covid ilacı kullandığım için kalp atışı olan bebeği almayı teklif etti ! Aldirmayacagimi söylediğimde sağlıklı olmaz düşük olabilir kalbi durabilir diyerek bütün hevesimi kursağımda bırakan hanfendi kendisi bir daha asla gitmeyeceğim.
PrensesFiona Gamzeklcaslan ayy başlığı görünce bir şaşırdım valla. Bana da çocukta nörol tüp defekti riski var dedi. Halbuki hiç bir sıkıntı yokmuş. Ödümüzü ağzımıza getirdi. Ben de ibrahim hocaya geçtim. Çok memnunum ibrahim hocadan.