dentin bende montessori istiyordum cnm sonra vazgeçtim onlar sallanmıyor diye. Büyüyen beşikli oda almaya karar verdim hatta çilekden bir model beğendim. Sallanmadığı için şuan öyle almak mantıklı gelmedi çünkü onda uyutamayacağım benim bebiş nisanda doğacak inşallah. yazın gündüzleri odasında uyuturum diye düşünüyorum. Diğer türlü 3 4 yaşına kadar odasında yatamayacak o zaman oda yapmanın da daha şimdiden bir anlamı kalmıyor.