Tüp bebek tedavisi gören bir arkadaşım var 14 günlük tedavi sonucu hamile kaldı şuan beta değeri 700 2 gün içerisinde bebeğin sağlıklı olması için kan değerinin yükselmesi lazımmış aynı durumda olan var mı ne yaptınız bu durumda doktorlarınızın tavsiyesi neydi cevap yazarsanız çok sevinirim.