Zek38 yakın arkadaşım doğum yaptı ben yanında refakatçi kaldım. Eşleri içeri almıyorlar sadece bebek doğduğunda arıyorlar eksik malzeme istiyorlar, eşiniz malzemeyi getirdiği anda bebeği 10 15 dakikalığına görebiliyor. Her odada doğum yapmış 3 yada 2 kişi oluyor. Kat hemşireleri genel olarak ilgilenmeye çalışıyorlar ama iyi insana denk gelmeniz lazım. Bizim bebek erken doğdu çok ağlıyordu annesi hazırlıksızdı ellerinden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyorlar ama bin rica minnetle. Yanınıza bir bayan refakatçi veriyorlar onu da doğumdan sonra yanınıza veriyorlar. Sancı sürecini, doğuma kadar olan tüm süreci tek başınıza yaşıyorsunuz. Benim 2 günlük gözlemim bu şekildeydi