Anneoluyorumm1 4+2 inci gunumuzdeydik kanamam artinxa acile geldim, hicbirsey yapamadilar kese zaten gozukmez dediler, hcg bakalim 3 saate cikar dediler eve gidiyorum belimi bicakliyorlar gibi agrim var cok kotuyum 😭😭😭
Elfgrcn Anneoluyorumm1 kuzum çok geçmiş olsun bende 7 haftalıkken öyle olmuştı aynı şeyi yaşadım kese gözükmüyo parçalanmış demişti doktor. Acil şifa diliyorum😔
minibiri Anneoluyorumm1 biyokimyasal gebelik geçirmiş olabilirsiniz, geçmiş olsun. bende yaşadım, adet gibi geçiriliyor. Hakkınızda hayırlısı olsun
dugmeannesi Anneoluyorumm1 imkanın varsa kanamanın durmasını beklemeden özele git orda bakarlar zaten keseye alttan muayene ile . Eve gidince de ayak altlarına yastık koy uzan dinlen bol su iç . Rabbim yardımcin olsn
Anneoluyorumm1 Elfgrcn tesekkur ederim sanirim gercekten dusuk 😭 eve gidiyorum 3 saat ayakta bekleyemem belimi bicakliyorlarmis gibi agriyor, ayakta duramiyorum 😭
Elfgrcn Anneoluyorumm1 kötü söyleyip moralini bozmak istemem ama yinede sonuçları bekle canım hayırlısı olsun eğer düşükte yapıyo olsan şükret demek ki hayırlısı değilmiş. Bende çok üzülmüştüm 4 ay sonra tekrar hamile kaldım şimdi kızımı kucağıma almaya son 20 gün kaldı Allahın izniyle 😇
Gul6152 Bence kötü düşünme o hafta bendede kanama oldu cok buyuk korkuyla gittim sevinmek icin de erken uzulmek icinde erken tekrar hamilelik testi ver dedi doktor yıkılmıştım test verdim doktor eve gonderdi aradi korkulcak birsey yok hersey normal dedi stres yapinca üzülünce birseye takinca da oluyormus insallah guzel haber alirsin Allah korusun insallah 🤲🤲
Anneoluyorumm1 Gul6152 keşke öyle olsa, ben testi veremedim çok canim yaniyor ayakta duramiyorum, kanamam durursa özele gidecegim 😭
Anneoluyorumm1 minibiri teşekkür ederim sanirim 😭😢 napiyim canim cok yaniyor belim agriyor, normal adet agrisi gibi degil, belim kopacakmiş gibi
minibiri Anneoluyorumm1 benimde bel sancım öyleydi özellikle ilk gün birde bana hiç birşey söylemenişlerdi parol bile almamıştım. Ama sıcak su torbası yada sıcak bi şişe ayarlayabilirsiniz belinize bi havluyla tutun mutlaka beni sadece biraz o rahatlatmıştı.
Anneoluyorumm1 minibiri evet yuruyemiyorum çok kötü sancidan kivraniyorum, adet sancisi gibi asla degil direk belim bir anda basladi, fitigim biseyim yok, belimi kesiyorlar gibi şuan 😢
Anneoluyorumm1 dugmeannesi yürüyemiyorum canim cok kaanamam var yuruyemiyorum 😭 napacaklar ki gitsem, en fazla betahcg bakacaklar sonra da dusukse evet düşük yapiyosun diye gönderecekler. Acıdan kıvranıyorum şuanda su icmeye kalkamiyorum 😢