Gozde1414 Merhaba hanımlar 14+3 günlük gebeyim 3 sene önce kuyruk sokumum kırıldı ağrım oluyor kiriktan dolayı mı normal de oluyor mu sizde de ?
Nazlimom Gozde1414 benimde o haftalarda ağrıyordu belime vuruyodu düz yatınca daha cok ağrı oluyor yan yatın
Htc14 Gozde1414 canım bende 14+3😊 ama öyle bı ağrım yok şuan seninki kırık yüzünden ağrıyor olabilir bı doktoruna danış çok rahatsız ediyorsa
ipekveatlas hayır sanmıyorum cünkü benim bi problemim yoktu ama arada oturduğjm yerden zooorr kalkıyorum afedersin kıçımı koltuğa bırakıp kalkmışım gibi hissediyorum 😂
Asyamveboncugum 37 haftaligim kuyruk sokumum ve belim cok agriyor oda cok agirlastigim için siz doktorunuza soyleyin yinede kirik icin belki cok kilo alma filn diyebilirler