Gul6152 11 haftalık hamileyim saçlarım belimide geçti kestirmek istiyorum fakat çoğu kişi hamilelikte zararli diyor olumsuz bir yorum alınca da korkuyorum açıkçası önerisi olan var mi
Nazlimom Gul6152 ben ilk aylarda kestirdim şimdi 7.Aydayım uzadı tekrar kestiricem ne zararı olcak? Bebeğin ömrü saç kestirmeye mi bağlı onu ancak Allah bilir
goldumsu Gul6152 bebeğin ömrünün böyle batıl şeylere bağlı olduğunu düşünmüyorum zaten. Sağlıksız bi gebelikse illa ki bi şekilde üzücü olsa da sonlanıyor. Pıhtılaşma, genetik etkilerden dolayı vs. yani. Saç kesmenin olumsuz bi zararı olamaz
SekerDehasi Gul6152 o isin icindeyim hem hamile musterim cok var hem ben Hamileligimde kac kere kestirmisimdir Allah bilir 😃 inanmayin şöyle seylere yav 🤭🤭
Gul6152 Bende öyle düşünüyorum fakat bu dönemdeyken insana söylenmemesi gereken seyler söylüyorlar bu da cok etkiliyor maalesef🤦♀️
Sdnglhn Gul6152 Sırf bu yüzden kestirmedim, batıl inanç olmasını bilmeme rağmen.1 ayım kaldı doğumdan sonra inşallah.
Gul6152 SekerDehasi evet haklisiniz gercekten insanlardan bi olumlu söz duymadim bende tedirgin oldum
FatihBatur Gul6152 amannn Allah bir ömür vermiş 🤦♀️ Bunu nasıl saçla bagdaslastirabilirler ki pazar günü gidip kestireceğim doğumuma son 1 hafta var oh ferah ferah olsun
AnnelikHayali Gul6152 kestirdim ben canım. Hiçbir şekilde zararı yok hamileyken saç kestirmenin. Batıl inanç sadece.