Zehraspl pişik kremi de lazım oluyor. Pişik olmasın diye her alt açtığım zaman sürüyordum ben tavsiye ederim güzel anneler ☺️ bir de sadece 0-3 ay eksik kalabilir doğumdan sonra çıkıp alışveriş yapmak zor olabiliyor. İnternetten yapıyorsanız tabii bilemem. Çabuk büyüyorlar keratalar hele biraz da kilolu dogsunlar anlamıyorsun bile 🤭