Gzmlerce Merhabalar ; Serklajli bir anneyim ve bebegimin hareketleri 2 gunudur cok cok kuvvetsiz gibi daha once cosan cocuk 2 gunudr kursammi vurmasam mi normalmi boyle olmasi ne zormus dogsada bu aklimdan ciksa artik
Busra2013 Gzmlerce normal o haftalarda ole olması bı hareket eder bı durur hıc hareket ermıosa gıt kalp dınlemeye ama normal benımkı 28 den sonra duzene gırdı auan 32 benımkıde guclu degıl hareketler ve sık sık degıl
Funday35 Gzmlerce Bende serklajlıyım benimde bazen çok hafif vuruyor bazende çok sert canım normal bu haftalarda sıkma canını
Gzmlerce Busra2013 ya hissediyorum ama pit pit sadece oda kasıklarimda ara ara ztn bas asagi bebegim doktor carsamba gitmistim ama daha hareketliydi boyle olmasi ilginc geldi 😞
Busra2013 Gzmlerce normal haftası kucuk daha ben doktora gırtım gecen hafta bebek durmuodu ıde bas asagı donmus sureklı kaenıma vurupdu doktor nefesını tıt duraun duodu muanneden bı cıkrım cocuk durdu
Busra2013 Gzmlerce pazartwsı doktordaydım bebek cok hareketlıydı doktordan cıktım bebek durdu daha bugun bıraz bıraz hıssedıyorum hareketlerı sızın haftanız daha kucuk normal yanı