Merhaba anneler. Ben 17+2 günlük hamileyim. Günlük 5 km yurumeme ve hamilelikten önce yediklerimi yememe rağmen şimdiden 62.4 ten 67.4 kg a çıkmışım. Önceden obezdim ve 30 kg verdim bu yüzden kilo almaya karşı korkularım var. Bunkadar hızlı kilo almak normal mi? Doktorun verdiği ilaçlar kilo yapıyor olabilir mi yazarsanız sevinirim 💖
Not: kullandığım ilaçlar: imom primo, arada vinalac, yeni verdiği ilaçlar da devit-3, gynoferon depo