Ben Esentepe Hastanesi’ne gidiyorum Gönül Doyran’a. Başka giden var mı oraya? 2 kişinin önerisiyle oraya gittim ama doktorumu tam çözemedim. Muayene ücreti eşim emniyet personeli olduğu için 200 liraya geliyordu normal ve sezeryan da ikisi de 4000 di. Epidurale 300 veya 500 dediler tam hatırlamıyorum. Yılbaşından sonra gitmedim fiyatlar ne oldu bilmiyorum