Güzel hamişler 🥰 ben 25+2 haftalık gebeyim bugün adet ağrısı gibi sancım var belimde bebeğimin hareketleri sabah vardı 4 5 falan şimdi yok moralim bozuldu kızlar bu normal mi benim gibi olan var mı. Bir gün çok hissediyorum bir günde çok az 😥bu normal mi bide bu belimdeki ağrı kızlar korkuyorum