minimalannee Bugün doğum günüm bebeğimde 39+5 haftalık belki bugün doğar diye çok ümit etmiştim ama kanalda olmasından başka hiçbir belirti yok😔
Elfidaa minimalannee ben de 39 um canım kanala inmedi daha. Kanala indiği anlaşılıyor mu hisseder miyim?
minimalannee Elfidaa benim bebeğim hep baş gelişti kanala girdiğinde hareketlerinde değişiklik olmadı yine aynı yerlere vuruyor tek farkı lavabo şıklığım çoktu ama kanal girince daha da arttı .. sende var mı doğum belirtisi
Elfidaa minimalannee 39 oldum tam. İnşallah bir an önce başlar korkuyorum suni almak zorunda kalacam diye
Kbrk Benimde 39+2 nişan geldi 2 cm açılma var ama evde bekliyorum 2 gündür hiç belirti yok sancı da yok
minimalannee Elfidaa benimde korkum suni alıp açılma olmazsa sezeryana alınmak işte bilinmiyor Kİ ne olacağı 🤦🏻♀️