inciirem Kızlar aranızda burdan hastane çıkışı yaptıran var mı? Ben yaptırdım ama sanki küçük gibi geldi gözüme
Clk56 inciirem bende yaptırdım ama doğduğu gibi giycek ya normal bence ben 0 3 ay aldim genelde bu yenidogan diye geçiyor o yüzden normaldir diye dusunuyorum
inciirem ipekveatlas acaba uzun zamandır bebek görmediğim için mi bana öyle geliyor 😅 ya ilk gün bile giyse hevesim için Yeter aslında
ipekveatlas inciirem bende daha dün kurdum bu cümleyi “yeni doğmuş bebek boyunu neden hiç kestiremiyorum” bazı kıyafetlere bakıyorum 3 ay küçücük bazıları kocaman duruyo. doğunca anlarız