Simge34 evet 26.haftama kadar kullandım bulantılarım çok fazlaydı benim ilk haftalar ilaç aldığım halde kusuyordum maalesef ama son haftalar ilaç almayınca kusuyordum yani ilaç son haftalar fayda etti 26.haftada da ilacı bıraktım arada bulantı oluyordu ama kusma geçmişti