Serap_35 eslemsi evet tabiki ne kadar şükretsem az 10 haftalıkten fazla okusaydım mecbur diğeri ameliyatla alınacaktı çok şükür her halimize
GulcanDongel Sksjhsh çok şükür biri iyi, diğeri içinde diyecek bişey yok Allahım öyle kaderlemiş, karnındakine ömür versin inşallah. ❤️