Nurcin Kızlar benim bebiş 1 haftadır sürekli hareket halinde.. yani şöyle soylim 2 saatte 1 mutlaka hareketlerini hissediyorum sert bı de.. İlk hamilelikte 30 haftaya kadar neredeyse yok gibiydi… Bir sorun yoktur di mi? Normal mi?
Mesaa Nurcin bende o haftadayım ve gayet net hissediyorum dün de doktor kontrolüm vardı olumsuz hiç bişey yok şükür