Merhaba hanımlar 🥰
Şu an 39+4 deyim ve oğlum Eralp’i bekliyorum. Benim ilk gebeliğim ve doktorum fazla bilgilendirme yapmayan bir doktor. O yüzden hep kendim araştırmalarda bulundum. Doğum başlamadan günler önce ön sancılar olur, çok akıntı veya kanama olur yada karnın aşağaya doğru sarkması gibi durumlar olduğunu okumuştum. Benim muhtemel doğum tarihime 3 gün kaldı ve hiç bir belirti yok. Aniden suyun gelmesiyle doğum başlayabiliyor mu?
Almanyadan sevgiler 💕🌸