ebruzb ben beceremedim herhalde kullanmayı bilmiyorum:/ neyse artık nasip napalim. Dusumu aldım bu arada senle konuştuktan sonra. Eczaneden bant aldım su geçirmez birkaç tane. Bayağa iyi geldi bana da. Masaj yaptım goguslerime duşta. Bir de galagtago damla vermişti hemşire onu da kullanıyorum. Sütüm gelmeye başladı çok şükür 🤲🏼 hatta birini emzirirken diğerinden akıyor. Hurma yedim sık sık. O da işe yaradı sanırsam. Emiyor ama küçük olduğu için hemen yorulup uyuyakaliyor göğüste . Sonra yatırıyorum tekrar kalkıyor saat başı emiyor çılgın gibi oldu. İnşallah iyileşir hala cildi sarı. Senin bebiş için de dua ediyorum çok geçsin gitsin hemen diye 🤲🏼