Cidella inşallah canım sağlıkla kavuş bebeğine 🥰 bence de okuma ya bende çok okudum ama her doğum kişiye özel onun kötü geçti diye seninde kötü geçecek değil iyi düşün iyi olsun inşallah ben korkarak girdim ağlayarak düşün 😂 vazgeçtim falan dedim bu çocuk mecbur çıkacak ebru dedi doktorum😂😂 sonra korkulacak bişey yokmuş ya diyerek çıktım rahat ol lütfen 😍 bebeğinin kokusunu içine çektiğinde herşey öyle güzel olacak ki 😍