Eri9999 benimde ikinci doğumum fakat ilki normaldi hatta araları çok az iyi ki sezaryen olmamış o 😬 ben bugün görüştüm anestezi uzmanıyla spinal anesteziye karar verdik ama yatış yapıldığı gün tekrar değerlendiricez duruma göre ben çok korkuyorum sezaryenden ama genelde olmak istemiyorum o anı yaşamak için 🤷🏼♀️ bebeğiniz kız mı erkek mi