11+5 deyim bugün doktora gittik. Ultrasonda çok hareketliydi ben pipiyi farkettim. Doktora söyledim ben de gördüm ama söylemek istemedim dedi. Sonra yakınlaştırdı çok net belliydi erkek olduğu. Biz fetal dna da vermiştik ordan çıkan sonuçla haftaya öğrenecektik ama biraz daha erken göstermiş oldu ☺️