Hayriyetunahan canım ben 2li teste gittiğimde yani komtrolde daha doprusu 13. Haftamın ilk günü doktor baktı ultrasondan ense kalınlığını felan ölçtü kan ver üçlü test yaptır dedi baktı baya da ultrasondan %90 kız dedi sonra 2 doktora daha gittim onlarda kız dedi en son ki gittiğim doktor net artık dedi %99 diyorum çnkü doğuma kdr nolcağını ALLAH bilir dedi 😂 hani son ana kadar kız deyip bide erkek çıkıyomuş felan o misalden dolayı %99 aslında nette riske almak istemedi öyle örnek çok varmış malesef ama bence doktorun görmüştür devlete mi gidiyorsun bazı devletler söylemiyor bende 13. Haftamda devlette kendi doktorumu sırf buyüzden değiştirdim devlette yine baika doktora gittim 13. Haftamda söyledi doktora göre değişiyor