Hakime Selam tatli annisler 🤗 bugun 13 haftik oldum doktora gittik ve doktrm kiza benziyo dedi ama yanilma payi birakiyorum dedi sizce degisirimi esimle ciciler almak istyoruz doktorum net bise demeyince ne yapsak sasırdık 😔 sizce ne yapmaliyim??
Devrimegem Bende 11 haftalık gittim erkek bebeğe benziyor dedi bugün gittim 13 hafta kız bebek dedi kafam iyice karıştı yaa