Merhaba kızlar..
Ben bugün detaylı ultrason yaptırdım.20+2 haftamızdayız.Doktorumuz plesanta’nın önde olduğunu ve kontrol altına alınacağını söyledi.32. haftaya kadar düzelmesi gerekir yoksa normal doğum yapılamaz ve kanamada meydana gelebilir diye bir şeyler söyledi.Böyle bir durumla karşılaşan varmı ne yapmam gerekir acaba😔🙏